Wednesday, April 21, 2010

MEREKA YG BAKAL DAPAT PAD PERCUMA

Ada empat orang yang menjawab poll question aku secara elok dan berhikmah. So keempat-empat mereka akan mendapat sehelai menstrual pad percuma buatan tangan aku sendiri jika mereka menempah/membeli pad yg bakal aku publish untuk jualan sedikit masa lagi. Tak kiralah nak pad yg mana pun. Kira amal jariah sambil meniaga gitu (^o^)//

Tak ingat? Tak paham? Rujuk semula entry ini dan sila lihat komen. Ada dua orang sahabat yang memilih corak berbunga dan dua orang lagi yang suka plain aje. Disebabkan tak ramai yg menjawab poll question tu, so aku bagi je la kepada empat orang yang menjawab dengan ikhlas hati :)

Owh, tadi siang aku dah siapkan banyak gak pad dari free pattern kat internet ni. Esok aku upload gambar, insyaallah. Kalau sahabat empat orang tu nak pad yang kategori ni pun aku boleh bagi. No sweat! ^^

p/s: Lambat la progress aku nak siapkan homemade pad yang nak jual ni. Anak2 demam berturut-turut..haih..sabar je la..dah la mak aku gelakkan aku sebab jahit mende macam ni. Abes, asik2 jahit baju kurung je. Baik aku try bende baru (baru gak la kan..). Nanti nak buatkan mak barang sekilo-dua, baru dia tau berkat pakai pad buatan anak pompuan tunggal ni haa..ade ke gitu? Cesss...apa punya anak (T_T)

10 comments:

Lady of Leisure said...

tak sabar lak i nak tengok pic pad yg dah siap dijahit tu.. hhehehe

Siti said...

siti pun tak sabar gak tgk..hehehe

Mila_ibu najihah said...

wah..wah..lucky day ni :)

Yati said...

Sukanya saya. :D
Plain la elok, Yati rasa. Boleh nampak dengan jelas. Hehhe.

Lynn Nasir said...

assalamualaikum semua,

Lady: sabar..sabar..kalau tak sabar gak, meh le gigit aii..hohoho!! ^^


Siti: alaa..bukan sedap macam cream puff siti tu, ahaks! ^^


Mila: congrats dear fren, thanks for supporting me! ^^

Yati: saya pun suka je jahit utk beri kengkawan ni, tp jgn lupa beli la ek :p

qaseh said...

tq...visit my blog....

Marsha said...

Wow!!
Suke2....xsabar nak tggu..:)

Mama Sohayl said...

Yeayeahhhh!!!
Dapat pad free..yea..yea...yea...

Eh, yeke Kak lynn??
Dpt eh??

Lynn Nasir said...

assalamualaikum semua,

Qaseh: teima kasih juga kembali :)


Marsha: beli dan dpt extra 1 percuma (pilih nk yg mana nanti). tunggu publish gambo dulu la ek.


Zareen: beli dan dpt extra 1 percuma (pilih nk yg mana nanti). tunggu publish gambo dulu la ek. zareen special sket, sbb org pertama yg order..ada hadiah misteri nusantara nnti :p

Mama Sohayl said...

Yes! Yes! Yes!!!

Jangan biarkan diri anda diselubungi...Misteri Pad...

Wakakakakaka...

Alhamdulillah..Tq Akk!!